„A budapestiek és a külföldiek Budapest-képe csak néhány közhelyes ponton találkozik – egy jó márka esetében nem lehet ekkora különbség a termék megítélésében és a hozzá kapcsolt asszociációkat illetően”. Romkocsmák és zene, új logótervezet és a Budapest lifestyle a folytatásban.

Forrás: kreativ.hu
Feltöltő: original
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

original
nekem nem tetszik a logo. (és koncepciotlan, sztem igazabol hasznalhatatlan logo célra)
Lollipop
nekem sem tetszik. homályos, piszkos színek, ráadásul messziről kivehetetlen (ami egy logonál megengedhetetlen)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.