A "Vevőpszichológia a gyakorlatban II. " képzés méltó folytatása az elsőnek. Részletesen tárgyalja azt, konkrétan milyen eszközökkel, hogyan mérhetjük fel potenciális ügyfeleink igényeit és elvárásait, hogyan alakul ki a vevőben a vásárlási szándék, és hogyan tudunk erre hatni, milyen érzelmi indítékok kísérik a vásárlási szándékot. A másik terület, amivel foglalkozunk, az a vásárlási szokások, valamint a vevők megtartása, a vásárlók besorolása, különböző típustanok elemzése.

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.