A "Vevőpszichológia a gyakorlatban II. " képzés méltó folytatása az elsőnek. Részletesen tárgyalja azt, konkrétan milyen eszközökkel, hogyan mérhetjük fel potenciális ügyfeleink igényeit és elvárásait, hogyan alakul ki a vevőben a vásárlási szándék, és hogyan tudunk erre hatni, milyen érzelmi indítékok kísérik a vásárlási szándékot. A másik terület, amivel foglalkozunk, az a vásárlási szokások, valamint a vevők megtartása, a vásárlók besorolása, különböző típustanok elemzése.
Forrás:
vallalkozoi-tanfolyamok.net
Feltöltő: netlogicschool
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás