Több mint négymillió ügyfelének nyújt komplex pénzügyi szolgáltatásokat az OTP Bank, amely piacvezető hitelintézetként eddig is folyamatosan követte és elemezte az ügyfélelvárásokat. Magyarországon az elsők között, idén ősztől már bizonyos szolgáltatások és termékek fejlesztésébe közvetlenül is bevonja a lakossági ügyfeleket. Ennek a közvetlen, ügyféligényeken alapuló, új fejlesztési folyamatnak köszönhetően alakította ki a bank az iPhone alkalmazását, mellyel a bank információs szolgáltatásait vehetik igénybe az iPhone tulajdonosok....

Forrás: Pénzcentrum
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.