Tarlós István ambíciózus javaslatot tett le a kormány asztalára, hogy visszarántsa a csőd széléről a BKV-t. A Hírszerző birtokába került dokumentum szerint a főpolgármester 50 százalékos tulajdonrészt adna az államnak a Budapesti Közlekedési Központban és némi plusszpénzt is kérne cserébe. Eddig azonban egyik magyar kormány sem rajongott az eféle fővárosi ötletekért. Az állami szerepvállalás erősítésén túl a főpolgármester többek között a BKV felaprításával, a buszvonalak privatizálásával, valamint a nyugdíjasok és a gyerekek 100 százalékos kedvezményének megkurtításával lehelne életet a főváros döglődő tömegközlekedésébe.
Forrás:
hirszerzo.hu
Feltöltő: Sakura
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Szerintem inkább a vezetést kellene lecserélni, de nem csak legfelül, hanem buszvezetőkig mindenkit és ambiciózus embereket ültetni minden posztra. Lenne hatékonyság. Azt nem hiszem el, hogy a kisebb városokban szinte önköltségen mennek a buszok, ahol a kihasználtság feleakkora mint fővárosunkban. Talán illene tanulni a jobbaktól. Nem szégyen az!
Ezek észnél vannak?
De legyen: nyugdíjas 150 ezres nyugdíj felett fizessen az utazásért. DE!!! 6 év alatti gyerek után csak a család 200 ezres összjövedelme felett kelljen fizetn, melyet jövedelemigazolással lehetne bizonyítani, melyet az apehnavi vagy miaszar adhatna ki. (minimálbéres vállalkozó természetesen a picsába elmehetne, nulla kedvezmény neki fizessen csak ha már az államnak nem fizet szabályosan).
Lehet ilyet játszani, csak legyenek korrektek. De még mindig nem tanulták meg hogy az mit jelent.
Senkiházi tolvajbanda ez is. A gazdagok meg röhögnek a markukba. Épül az ország. Hajrá!