A konferencián például az alábbi kérdésekre keresik a válaszokat: vajon igaz-e a médiapiacra az a tőzsdék működésére gyakran használt közhely, hogy a piacokat félelem és mohóság mozgatja; milyen tényezők befolyásolják a piac szereplőit a globális gazdasági válságon és "az új médiatörvényen túl, a digitális átálláson innen"; mit is jelent valójában a média társadalmi felelőssége; valamint a tényleges felelősségérzet, a józan belátás vagy a hatósági kényszer képes felülkerekedni a profit iránti vágyon?
Forrás:
hvg.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás