A marketing az a téma, ami nagyon dinamikusan változik, az online marketing pedig különösen az. Hasonlít ez kicsit a divatiparhoz: mindig kijön valamilyen új ruhadarab, ami egy darabig csak egy szűk réteg számára elérhető, aztán egyre nagyobb tömegben kapható, egyre olcsóbb lesz, ezáltal egyre kevésbé számít újnak, egyre érdektelenebbé válik. Szemben a divattal, a marketingben az a gond, hogy amikor egy módszert elkezdi egyre több cég használni, egyre inkább veszít a hatékonyságából, egyre gyengébb eredményeket hoz, és ez kényszeríti ki az újításokat. Éppen ezért fontosnak tűnik, hogy kövess minden új trendet. De tényleg EZ a fontos? Vagy valami más?

Forrás: gazdagmami.hu
Feltöltő: Haklik Beatrix
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.