A médiapiac átalakulási folyamatában az újszerű megoldások jelenhetik az egyik kitörési pontot a kívánatos üzleti eredményességhez. Az internetes tartalomszolgáltató kiadók a display hirdetők igényeinek kiszolgálása mellett felhasználói bázisukat tranzakció alapú üzleti modellek és önálló kereskedelmi megoldások irányában is kamatoztatják. A népszerű Shopping.hu portál például úgy bővítette online portfolióját, hogy divatportálhoz kapcsolt szépségápolási webáruházat, illetve online magazint hoztak létre Beauty.hu néven. A fejlesztési üzleti cél, hogy a portál médiaelérése a display hirdetők számára kínált megjelenési felületek mellett speciális szegmensre fókuszáló e-commerce üzletág kiépítését is szolgálja.
Forrás:
observer.hu
Feltöltő: OBSERVER Budapest Mediafigyelo
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás