Fellélegezhetnek az autósok: jóval kevesebb kátyú, hosszabb élettartam, nagyobb terhelhetőség és kisebb nyomvályúsodási hajlam – ezek a fő erényei a Mol új útburkolati termékének, a gumibitumennek, amelynek gyártását nyáron kezdik...
Forrás:
veddamagyart.info
Feltöltő: veddamagyart.info
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Pécsett a Bródy Sándor utcát az ISPA program keretében az elmúlt években le akarták aszfaltozni. Egy kétoldalas listán szerepeltek a tervbe vett utcák. A lista egyre rövidebb lett, ahogy telt-múlt az idő, egy-egy utca sorra került, többet meg kihúztak a listáról, mert elpárolgott a pénz...
A Bródy utcában aztán egyszer csak megjelent egy Velorex méretű mini teherautó, rajta kb. 5 talicskányi aszfalt, és ezt a hatalmas mennyiséget hárman lapátjaikkal itt-ott (mutatóba) szépen elporciózták a háromnegyed kilométer hosszú úton, gondolva ügyelve arra, hogy kéttenyérnyi összefüggő új aszfaltozott felületnél nagyobb ne alakulhasson ki!...
Ez a magyar csoda technológia, semmi sem lett jobb, adtak egy egy pofont a sz@rnak, a három aszfaltozó ruhás ember mutogatta magát két órán keresztül az utcában, és minden maradt a régiben.
Az a megoldás sem volt rossz, az akkori kátyúktól mi is elbúcsúzhattunk, mert a kis kátyúk már régen szép nagy kátyúkká értek össze, azokból meg szép nagy keréktörő gödrök lettek.