Miután Rétai Márton ismertette a Pocket Guide nevű okostelefon alkalmazást és a BTDM-el való együttműködés lényegét, Molnár József, a BTDM ügyvezető igazgatója beszélt az új turisztikai stratégiáról. Szöveg és fotók: Dóka Attila Molnár József elmondta, hogy a BTDM elkészítette a főváros turisztikai marketingstratégiai alapvetését, amely a 2013 és 2017 közötti időszakra vonatkozó stratégia alapja lesz. Az egyik fő cél, hogy a piac szereplőivel folyamatos legyen az együttműködés. A másik kitűzés, hogy a hibákra felhívják a figyelmet. Molnár József szerint az egyik fő probléma az idegenforgalmi adó kérdése. Az alapvetés elkészítése és folyamatos fejlesztése nagyon fontos, hiszen statisztikailag bizonyított, hogy fellendülés csak ott várható, ahol létezik egy konzekvens turizmus stratégia. - tette hozzá. A Budapest Kártyával kapcsolatban elmondta, hogy bár az ingyenes múzeum látogatás már nem lehetséges a kártya birtokosai számára, viszont cserébe tervezik egy olyan...

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.