Komoly kritikákat fogalmaz meg a legnagyobb üzletláncokkal szemben egy friss brit tanulmány. A gyermekek helyes táplálkozásáért küzdő Children's Food Campaign (Gyermek Élelmiszer Kampány) megállapítása szerint a pénztárak közvetlen közelében kihelyezett édességeket és nassolnivalókat sok esetben pont úgy "tálalják", hogy felkeltsék a gyerekek figyelmét, így ösztönözve a szülőket az egészségtelen termékek vásárlására....
Forrás:
Pénzcentrum
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Amúgy tényleg röhej,hogy milyen hülye lett a világ.Mindennel úgy csinálnak,mintha nagyon új és rendhagyó lenne,közben meg évtizedek óta ez van és mindenki tudja.Most télen is mit műveltek:"jajj havazás van!azta!szenzáció!..." meg: "jajj,mínuszok vannak! ááá,ilyen még nem volt..." .
meg az is vicces, hogy azért szólják meg a boltokat, mert túl jól tálalják a portékát... hát az a céljuk, hogy eladjanak. ne vidd be a kölköd akkor, és meg van oldva, vagy ne menj vásárolni egyáltalán, úgy marad a legtöbb pénzed.