Komoly megbízást kapott ismét a debreceni önkormányzati (köz)pénzből fenntartott helyi televízió, a DTV. Ezúttal évi 30 millió forintért teheti vonzóbbá Debrecent és környékét a potenciális látogatók számára, kiemelve turisztikai erényeinket és erősségeinket. Nem lesz könnyű dolga! Miután a városházán frissítették a nyilvános szerződések listáját, kiderült, ki kapta a 30 milliós megbízást a légi marketing terén. Amint azt egyedüliként itt, a vagy.hu-n korábban már sejteni engedtük, ezúttal is a Debrecen Televízió kapta a lehetőséget (többek között a 2-es villamos és a CoolTúra-programok marketingelése után/mellett).
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
(EZ PERSZE CSAK SZÁJRÓL- SZÁJRA JÁR , MINT A NÉPMESE !!!)