A hírműsorok elemzésében új szempont lesz, hogy milyen módon, hányszor mutatnak be öngyilkosságot vagy annak kísérletét - közölte az NMHH. A rendszeres ellenőrzések fókuszában a kereskedelmi közlemények állnak, kiemelt figyelmet kapnak a szponzorált műsorszámok, valamint a termékmegjelenítés, amelynek szabályozásával kapcsolatban a hatóság ajánlást is közzétett - áll a Médiatanács honlapján. Havonta kerül sor a reklámokra vonatkozó normák teljesülésének vizsgálatára, így a Médiatanács figyeli a diszkrimináció tilalmára vonatkozó rendelkezések betartását vagy azt, hogy betartják-e a médiaszolgáltatók az egészségre ártalmas magatartás ösztönzésének tilalmát. A hatóság a reklámok hangerejének nyomon követésére célzott vizsgálatot is tervez saját fejlesztésű szoftverével.

Forrás: origo.hu
Feltöltő: Sakura
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

dubitus
Kell-e nagyobb büntetés annál, hogy valak(k)nek napról-napra a reklámokat kell figyelni?
Nakimaga
Van ,kb 10 reklám a TV-ben ,minden adón ugyan azok!
Ha 10 percenként megszakítják a sugárzást reklámmal,nem csoda,ha öngyilkos lesz az ember,mert a könyökén jön ki a prosztata,a hüvely gomba,a sampon és a műfogsor ragasztó a csengőhangokkal együtt !
A film megszakítást tiltsák be !:)
dubitus
@Nakimaga: ...vagy pedig ne szakítsák meg filmmel a reklámot!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.