Még a televíziók érték el a legjobb eredményt tavaly a teljes hirdetési piacon belül, de az online és mobilhirdetések szegmense néhány éven belül beérhetik, ha maradnak a mostanában tapasztalható trendek.

Forrás: VG.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Nakimaga
Csak azokat az adókat becsülöm,akik az általam kifizetett műsorokat nem szakítják meg és szabdalnak 10/5 perces élvezhetetlen filmekké,és a reklámjaikat a két műsor közötti szünetekben sugározzák,számomra is megfelelő hangerővel !

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.