A fideszes trafikos a vevő a bizalmába tud férkőzni, a hozzá betérő embereket szóra bírni, hogy beszélgessen velük. Nem csak politikáról, sőt, elsősorban nem arról, hanem minden másról. Főként a vevő mindennapjairól. Így ltudja majd berakni vevőit a koruknak, nemüknek, iskolázottságuknak, vallási és etnikai hovatartozásuknak, vagyoni helyzetüknek, politikai nézeteiknek megfelelő skatulyába, majd minden más módszernél személyesebbnek tűnő módon továbbítsa számukra a pártközpont gurujai által a saját szegmensüknek, a "skatulyájuk" lakóinak a számára jóelőre megírt kampányüzeneteket. Kis polgári körök helyett kis Nemzeti Dohányboltok. A Fidesz-propaganda hálózatának 6000 kis csomópontja. A pult mögött, mint pók a hálójában, ül majd a Nemzeti Trafikos, aki mozgatja kis birodalma hálójának a szálait, amelyek végei egy-egy aktivistát irányítanak. Erről szól hát szerintem a Nemzeti Dohány- és Narancsbolt.

Forrás: maria.postr.hu
Feltöltő: maria.postr.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.