Nem fér hozzá a legújabb nullaszázalékos részletfizetési akcióhoz? Elutasítják kérelmét egy kedvezőbb tarifacsomagra a mobilszolgáltatónál? A jövőben egyre több dolgon múlik, hogy megbízhatónak tűnünk-e a bankok vagy szolgáltatók szemében – és nem minden rajtunk áll majd. Jönnek az internetes adatbányászat lehetőségeit kiaknázó vállalkozások, melyek azzal foglalkoznak, hogy minél pontosabb képet kapjanak a hitelképességünkről. Magyarországon még nincsenek ilyenek, de a bankok hitellimit-menedzsmentje így is sok mindent vizsgál. Németországban nem kell megindokolniuk, miért utasítanak el a cégek, bankok vagy szolgáltatók egy-egy potenciális kuncsaftot. Elég, ha egyszerűen azt mondják, hogy valamelyik fizetési szokásokat elemző információs iroda negatívra értékeli a hitelpontszámomat. Ha lenne elmaradt hitelem vagy kifizetetlen számlám, akkor könnyebben megérteném, miért nem igényelhetem az egyik mobilszolgáltató kedvezményes tarifacsomagját. De úgy is visszadobhat a rendszer, ha...

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.