Tanácstalanul állnak a kereskedelmi tévék az új kampányszabályozás előtt. Bár a politikai reklámokból korábban sem származott túl nagy bevétel, az új szabályok szerint ingyen kellene odaadniuk a pártoknak a legfőbb értéküket, a reklámidejüket – már ha úgy döntenek, hogy beszállnak a kampányba. Az ingyenes hirdetésekkel a kormánypártok állítólag olcsóbbá akarták tenni a kampányt, pedig a legtöbb pénzt nem is a tévéknél költötték el.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.