Csak azért reklámot kritizálni, mert jólesik beszólogatni – eléggé alantas dolog volna. Inkább azért kell ott lenni a szeren, mert a reklámokkal egyfajta népbutítás folyik, hiszen nyilvánvaló hazugságokat próbálnak meg valóságként eladni, evidenciákat és biológiai törvényszerűségeket igyekeznek saját kutatási eredményként beállítani, helytelen magatartásformákat sulykolva tovább tágítják az amúgy is súlyosan széles morális, kulturális és társadalmi szakadékot, ami az előző generációk papíralapon eszmélt tagjai és a modern kor digitális kódolású etikáján cseperedett tagjai közt tátong.

Forrás: gepnarancs.hu
Feltöltő: nocenz_Ura
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.