Míg neves nemzetközi barkácsáruház-láncok kivonultak a magyar piacról, esetleg az áruházaik számát jelentősen csökkentették, addig a 3e tagvállalatai nemcsak kihasználták a szabaddá vált piaci potenciált, de forgalmukat is növelni tudták. Mindenekelőtt a LET’S DOIT üzletkoncepció szerint működő kereskedők tudják kihasználni a jelenlegi piaci helyzetet. „Az egységes üzletkoncepciók előnyei főleg a gazdaságilag nehéz időkben mutatkoznak meg. De még így is dicséret illeti a magyarországi tagvállalatokat. Az elmúlt üzleti évben következetesen kihasználták a piaci lehetőségeket, és a nemzetközi csoporton belül a legjobb eredménnyel büszkélkedhettek” – hangsúlyozta Pacher.

Forrás: epulettar.hu
Feltöltő: épülettár.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.