A reklámadó mögött több lehetséges szándék húzodik, a médiavállalkozások megsarcolása, és ezzel a médiacégek eladásra kényszerítése, és a médiatartalomra jutó pénz csökkentése, ezáltal a például a politikai tartalmak csökkentése. Tehát lényegében a kormányzattal szembeni médiakontroll ellehetetlenítése. Pontosan ezért kell szembeszállnunk a reklámadóval, még ha azt is gondoljuk, hogy az a tartalom nekünk nem megfelelő, ami a kereskedelmi tévékből jön, és akkor is, ha szívesen látnánk több közérdekű, több politikai tartalmat. Mert a reklámadó pontosan az ellentétes hatást fogja elérni.

Feltöltő: gibgab
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.