A reklámadó újszerű megoldást alkalmaz, megpróbálja kiterjeszteni a hatályát azokra a nem magyar szolgáltatókra is, amelyek napi műsoridejük legalább felében magyar nyelvű médiatartalmat tesznek az ország területén elérhetővé. Egy szakértő szerint azonban ennek ellenére is ki lehet bújni az adóztatás kötelzettsége alól.

Forrás: [origo]
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

bundi
Van egy olyan erzesem ez is a dohanytermekek adojanak sorsara jut...ez is visszaesik igencsak...ja meg a bankado...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.