Úgy fest, a vendéglátóipar továbbra is stabil bevételi forrásként számol a vendégek átverésével – legalábbis ez derül ki olvasóink történeteiből. A vendéglősök előszeretettel számláznak többet és mást, mint amit a vendég fogyasztott, de nem riadnak vissza a termékek silányításától, vagy feltűnő mennyiségi csonkításától sem. A hozzá nem értés, a vendégekkel való, időnként vállalhatatlan kommunikáció így a főszezoni hajszában pedig már-már mindennapos.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Balaton mellett nőttem fel. A mai napig imádom, amikor megpillantom a Akarattyánál a lankákat, majd a vizet. Imádom az illatát, imádom nézni az "arany-hidat", "az ezüst-hidat"
Jövő héten megyünk nyaralni. A Fertő-tó ausztriai felére...