A reklámoktól zsúfolt budapesti utcákon számtalan üzlet igyekszik valahogy felhívni magára a boltok előtt korzózó lehetséges vásárlók figyelmét. A legtöbb vállalkozás színes kirakatokkal, leárazásokkal és szórólapokkal hirdeti portékáját, és vannak olyan boltok, amelyek szellemesnek szánt cégérekkel próbálnak kitűnni a tömegből. A teljesség igénye nélkül választottunk az utóbbi kategóriába sorolható üzletek közül párat, majd megpróbáltuk kideríteni, mi vezetett a Válság Optika névválasztásához, mekkora sikerrel csábítja be kuncsaftjait üzletébe a Retro Szexturkáló, illetve milyen háttértartalma van a Főnixnek, ha a mitikus állattal egy szoláriumot reklámoznak.
Forrás:
Origo
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás