A különbség az eddigiekhez képest a bizonytalan, szavakat kereső, félreérthetetlenül komikusba hajló Orbán volt. A fénypontok:Nem biztos, hogy a matricákkal nő a költségvetés bevétele, és tulajdonképpen megvédjük a magyarokat az agglomerációs útdíjjal, hiszen a külföldi átmentő forgalmat adóztatjuk. (Azok nem vették már meg a matricát Hegyeshalomnál, apuskám?) Kellő előkészítéssel történt a bevezetése, "kellően megalapozott kérdés, régóta vitatjuk". (Ja, mondjuk három perce.) Jobb a magyaroknak, mint az eddigi rendszer. (Tehát jobb, mint az ingyenesség, polgárok.) Bár az eredménye egyelőre nem tudható. (Csak azért van, hogy nektek jobb legyen. Durva.) A költségvetésnek minden fillérre szükség van. Európai mércével is sikeres költségvetés lesz a 2015-ös. (Itt néhány mondatot elmulaszthattam, mert két percig sírtam a nevetéstől.) 2008-ban és 2009-ben is 7%-os költségvetési hiányról indultunk. (Nem onnan indultunk). A "legfontosabb célunk", hogy anyagi biztonságban tudjuk a...
Orbán a rádióban: izzadt makogás és lázálmok
Forrás:
hafr.blog.hu
Feltöltő: gibgab
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. May 6., 07:26
Orbán Viktornak kellene befogadnia a menekülteket Macron EP-listavezetője szerint
Nagyvilág
- 2024. May 6., 07:56
Özönlenek a magyar bevásárlóturisták a szlovákiai boltokba – ezek a slágertermékek
Itthon
- 2024. May 6., 06:16
Komolyan bezavarnak a gomolyfelhők – Nem árt kéznél tartani az esernyőket
További ajánlatok
Szórakozás
- 2024. May 5., 19:37
Tóth Gabi anyák napi köszöntésénél már nem lesz szentimentálisabb ma – fotó
Itthon
- 2024. May 5., 19:38
Őrizetbe vették a miskolci emberölés gyanúsítottját
7 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Viszont most volt az, amikor nem tudta a hazugságokat kontrollálni. egy témakörön belül többször ellentmo9ndott saját magának!
Budapest elővárosi és aglomerációs első nagyobb településig a pályának ingyenesnek kellene lenni hogy az ott élőket gyorsan és hatékonyan be lehessen kapcsolni a fővárosi körforgásba és a forgalmat levenni a kerülőutakat érintő településekről . Az M0 nak szintén hasonló a funkciója . Élhető jól közlekedhető főváros és környéke .
Új hozzászólás