Juhász Péter, az Együtt politikusa ezúttal a hirdetőoszlop-mutyira hívta fel a Facebookon a figyelmet.
A politikus összehasonlította, mennyi bevétele származik a kerületnek a hirdetőoszlopokból, és mennyi Simicska Lajos cégének, a Mahir-nak.
Figyelem, tanulságos poszt!
Tudod mennyit bevétele származik az V. kerületnek a MAHÍR-tól hirdetőoszloponként?
Normál esetben havi 8000.- forint, ha kiemelt helyen van, akkor 17.000.-, ha meg is van világítva, akkor 21.000.-.
Tudod mennyiért adja tovább Simicska cége ezeket felületet?
Ha valaki egyben kiveszi az egész oszlopot, akkor átlagosan havi 200.000.- forintért, de ha kivilágított, és kiemelt helyen van, akkor 370.000-ért.
Ez nagyságrendileg egy 20-szoros szorzó.
Ez kinek éri meg? Az ország legfrekventáltabb kerületének, vagy Simicskának?
Rendkívül érdekes adat, hogy ebben a kerületben, ahol nem csak a budapestiek nagy része halad át naponta, de a turisztikai szempontból is kihagyhatatlan célállomás, a teljes közterületi reklámból befolyó bevétel mindössze 11 millió forint egy évben.
Ebben az összegben már benne van a házak felújításánál kirakott hálóktól a megállítótáblákig minden más köztéri reklámfelület kiadása is, nem csak a MAHIR oszlopok.
Ha szerinted is felháborító, hogy magán cégek hússzoros haszonnal adják tovább a reklámfelületeket, kérlek, oszd meg ezt!
33 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Rájöttem nem is vagy te ollan idegesítő... :-)
Nem mondom én + senkinek! ?.:-)
Új hozzászólás