Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter (j) a tejtermékek fogyasztására ösztönző kampányról tartott sajtótájékoztatója után Kuk Titus elnök-vezérigazgató társaságában látogatást tett a Naszálytej Tejfeldolgozó és Kereskedelmi Zrt. váci üzemében.
420 millió forintos kerettel indítanak marketingkampányt, amelynek révén a kormány segítséget kíván nyújtani a hazai tejtermelőknek és -feldolgozóknak. Ezt azonban könnyedén megspórolhatták volna, ugyanis ennél a megtekintésnél nagyobb reklám nem kell a tejnek.
24 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Csak már egyre nehezebb hozzájutni...
aki megvesz egy liter vizet 200 forintért,
csak azért, mert az tejnek látszik?
az újságírónak ha eddig nem is, de mostantól aktája van: "veszélyes!" felirattal.
Új hozzászólás