Már a Dagály uszoda felhúzása is rizikós vállalkozás, gondot okozhat az építőipar teljesítőképessége, a fővárosi közösségi közlekedésre legalább 600-700 milliárdot kellene költeni – derül ki a Nol.hu által megszerzett hatástanulmányból.
A 2024-es budapesti olimpiára készült 1372 oldalas tanulmány kockázatokat tartalmazó 6 oldalas része eléggé esetleges. Egy táblázat különböző kategóriákba sorol bizonyos eshetőségeket. Nagy kockázat például, hogy megfelelő rendezői tapasztalatok híján idehaza nincs meg a kellő szakértelem egy sikeres pályázáshoz.
Az árakat tekintve viszont optimisták. Szerintük ugyanis a magyar nézőknek nem lennének magasak a belépők árai.
A Garancsi István érdekeltségébe tartozó cég által kivitelezett Dagály uszodakomplexumról például megjegyzik: az extrém rövid tervezési és megvalósítási idő rizikó. Ráadásul az épület teteje egyedi megoldást igényel, ilyet magyar cég még nem produkált – olvasható a lap cikkében.
Érdekesség, hogy egy esetleges népszavazást is szinte kockázatként említenek, az pedig fel sem vetődik, hogy a kormány kérdezze meg az embereket.
A közösségi közlekedésre pedig azért kellene sokat költeni, mert mintegy 100 kilométeres útlezárást terveznek, hogy autóval megközelíthetetlenek legyenek a helyszínek. Úgy számolnak, mindenki gyalog, biciklivel, vagy tömegközlekedéssel utazna. A tanulmány szerint 600-700 milliárd forint kell az elfogadható színvonalú fővárosi hálózat és járműpark kialakításához, míg a magas nívó eléréséhez 1000 milliárdnyi fejlesztés szükséges.
36 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Viszont a fideSS maffia, valami iszonyatosan sok pénzt el tud lopni ezzel
Új hozzászólás