A kormány, ahogyan eddig is, úgy a jövőben is biztosítja nemcsak a 65 éven felüliek, hanem a kedvezményes utazásra jogosultak teljes körének ingyenes utazását a tömegközlekedésben – közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) pénteken az MTI-vel.

A közlemény idézi Banai Pétert, a Nemzetgazdasági Minisztérium államháztartásért felelős államtitkárát, aki elmondta: a kormány az ehhez szükséges 21 milliárd forintot – a tavalyi évhez hasonlóan – az idei évi költségvetésben is rögzítette, amely összeget fogyasztói árkiegészítésként az állam közvetlenül a fővárosnak utalja.

A NGM közölte: az államtitkár nyilatkozata pontosította a főpolgármester mai állítását, miszerint fogyasztói árkiegészítésként a főváros 9 milliárd forintot kap az államtól.

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
perfekt
Amikor beszélni kezdtek,áremelésekről, intézkedésekről-az nem más-mint érdeklődés az iránt,milyen ellenállás várható az emberek felől,amennyiben bevezetnétek!Teszt! Mit akartok a nyugdíjasoktól?-szegényeket--meghalni hagyjátok nyugodtan--ha már élni nem engeditek őket.Gyávák vagytok, mert azokat ütitek, kik már nem a kezeiket,de a szavukat sem tudják felemelni! 1,6% nyugdíj emelés--szégyen!
egyvandor
A csúnya tarlós (tényleg az) alá akarja ásni a jóságos Grobán nemzethmentő tekintélyét. De a ner ezt nem hagyja. tarlós nem tudom mi ez, de nagyon rászolgáltál a szívatásra.
egyvandor
@cs.n.: Felfogás kérdése. A 21 milliárd hogyan kerül ki a kasszából. Sokak nyugdíjának színvonala indokolttá tette ezt a rendszert. Emelhették volna (elköltve a 21 milliárdot) és ki ki eldönti közlekedésre költi-e. Vagy a költségvetés inkább egy fenntarthatóbb finanszírozású közlekedési rendszerrel "egészíti ki" a nyugdíjakat. ...
Sok ember számára ez életfontosságú sokak számra mindegy úgysem járnak tömegközlekedéssel.
egyvandor
@cs.n.: Még egy dolog a menetrendszerű járatok a használat arányos költségeit nem a használat arányos igénybevétel áraira alapozzák. Akkor is annyiba kerül, ha nincs rajta utas, ha meg racionalizálják a járatokat, akkor senki nem akarja igénybe venni megbízhatatlan összeköttetések miatt. Nagy városokban ezért célszerűbb egy bérlet rendszer fenntartása.
Sőt (ez már utópia) ezért lenne célszerűbb (tisztességes gazdálkodást feltételezve) közösségi adó formájában minél több embert tömegközlekedésbe terelve fenntartani azt.
egyvandor
@nyanya001: 47 ezer.
Lehet hogy akkor még új lejben gondolkodott.
Másrészt megérdemlik ha már lelkes fideszbirkák támogatásával be tudták venni Miskolc városát.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

További ajánlatok