Csak Simicska ne nyerjen – ez is lehetne a mottója annak a fővárosi reklámpiaci tendernek, amely jelenleg is zajlik. A Metropol kiszorítása, a hirdetőoszlopok ledöntésének kísérlete után újabb támadás indult az Orbán Viktorral szembefordult vállalkozó ellen: a Népszabadság információja szerint most a BKV írt ki testre szabott közbeszerzést.
Jelenleg a villamosok – például a Combinók –, a buszok, a trolibuszok és a HÉV-szerelvények oldalaira a Publimont Hirdetésszervező Kft. helyez ki reklámokat. A BKV adatai alapján ezeket milliónyi utas láthatja naponta többször – nem beszélve a járókelőkről –, vagyis értékes felületről van szó, amit a reklámozók szívesen bérelnek ki. A Publimont az Orbán Viktorral tavaly februárban nyilvánosan szembefordult nagyvállalkozó, Simicska Lajos érdekeltségébe tartozik, a közterületi reklámpiacon tevékenykedő cégcsoportjának zászlóshajója.
A közbeszerzési kiírás szövegét tekintve a Publimont-nak csekélyek az esélyei. A BKV ugyanis rendkívül részletesen szabta meg a feltételeket. Alkalmatlan az a pályázó, amelyik „nem rendelkezik városi közösségi közlekedési hálózatban” legalább négyszáz, 8–12 négyzetméteres óriásplakáttal. A vállalat még azt is kikötötte, hogy ezeknek a plakátoknak lehetőleg a metróállomásokon kell lenniük. Bár a Publimont-nak – a honlapja szerint – összesen nyolcezer óriásplakátja van, ezek közül alig több mint 30 található a BKV állomásain.
16 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Ébredj fel!
Igen kitudná csinálni, csak akkor feltehetően ő is kapna ugyanannyit ,hanem többet mint Orbán.
Simicska soha nem fog ez miatt Orbán ellen fordulni Isten igazából.
Új hozzászólás