Ma már sokan tudják, hogy egy weblap önmagában nem elég ahhoz, hogy pénzt hozzon a konyhára, mivel a rengetegen vagyunk a piacon, így különböző online marketing trükköket kell bevetnünk ahhoz, hogy eredményeket érjünk el weblapunkkal. Amikor "elkészül" a weblapunk és feltöltjük minden féle termékkel, látni fogjuk, hogy látogatókat kell szereznünk ahhoz, hogy termékeinket értékesíteni tudjuk. Erre az egyik leghatékonyabb eszköz a keresőoptimalizálás. A keresőoptimalizálás alapvetően arról szól, hogy ha beírsz egy szót, vagy kifejezést a google keresőjébe, akkor minél előbb a te oldaladat dobja ki a találati listán (organikus találat). Így meg van az esély arra, hogy a látogatók nagy része a te weboldaladon landoljon, és a látogatókból különböző technikákkal vásárlókat konvertálj. Na de a kérdés felmerül, hogy mennyibe fáj egy vállalkozásnak a keresőoptimalizálás. A keresőoptimalizálási árak mindig attól függnek, hogy az adott vállalkozás mennyi idő alatt szeretné elérni a...

Feltöltő: Rhino-marketing
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.