Az újonnan érkezők pedig sokszor szinte azonnal felmondanak. A szakszervezeti elnök szerint a buszsofőrök sokszor „élőhalottként” mennek dolgozni. A munkatörvénykönyve vagy a vállalat hatályos kollektív szerződése megköveteli azt, hogy kipihenten érkezzen a járművezető, de Naszályi szerint ez jelenleg elképzelhetetlen. A távolsági buszoknál is több éve folyamatos a létszámhiány. A Közúti Közlekedési Szakszervezet elnöke, Baranyai Zoltán szerint ezen tovább ronthat a túlóratörvény megváltoztatása.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
6 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Na de akik törvényt alkotnak nem utaznak buszon, hanem fizetjük nekik a drága autót és sofőrt.
propeller.hu/itthon/3395311-meg-targyaloasztalhoz-sem-ul-kormany-szakszervezetekkel-rabszolgatorvenyrol#v2349491
A vége az lesz, hogy aki még van, az is veszi a sátorfát. És a buszokat tolhatja a cégvezetés, karöltve a dolgozó alá a megállóban nyilatkozó és bevágó szakszervezeti vezetővel.
Majd keres odakint ötször annyit.
Új hozzászólás