A nő rájött arra, hogy a töltőállomáson működő POS terminálok nem megfelelő használata esetén egy szoftverhiba áll elő. Ez a hiba bankkártyás fizetésnél fordult elő, ha a bankkártyát behelyezték a terminálba, beütötték a bankkártyához tartozó PIN kódot, a terminál kapcsolatba akart lépni a bankkal, majd mielőtt ez a kapcsolat létrejött volna, egy-két másodpercen belül kihúzták a bankkártyát a terminálból. Ebben az esetben az online kapcsolat nem jött létre, a bank visszautasította a tranzakciót (azaz nem vonta/vonatta le a kártyabirtokos folyószámlájáról a vásárlás ellenértékét), azonban a töltőállomáson lévő pénztárgép felé a POS terminál olyan üzenetet küldött, miszerint sikeres bankkártyás fizetés történt. Emiatt a töltőállomás kasszájában hiány nem keletkezett, ellenben a vásárlást senki sem fizette ki.

Forrás: letenyemedia.hu
Feltöltő: Letenye Média
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.