A szerződést már másfél éve felmondták, de a BKK még a perindításig se jutott el, így még akár négy évig is elhúzodhat a sztori. Jogi szakértők szerint kevés az esély arra, hogy a BKK bármit is visszaszerezzen abból, amit ezidáig elköltött a nem is üzemelő e-jegy-rendszer elemeire. A BKK másfél éve mondta fel az elektronikus jegyrendszer szállítói szerződését, de a perindításig még azóta se jutott el, pedig a választott bíróság előtti eljárás akár 2-4 évig is húzódhat.

Forrás: 444.hu
Feltöltő: Béla333
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
RonaGyuri
Tarlóschék áldásos tevékenysége! =)) Nagyon megérdemelte a kiemelt lelépést! =))
Qqberci
Akkor most még meg kellene próbálni a Vucli Tóbiás féle önműködő villamosjegyet...
fahrenheit451
Az új elektronikus is xar. Nem csodálkoznék, ha ez is bedőlne.
Csak két példa:
- Miért csak az első ajtónál van QR-kód? Nem az a lényeg, hogy akinek nincs jegye, a járművön ezzel tudjon vásárolni? Mert ez nem csak az első ajtós felszállásnál lehetőség, hanem minden járművön - pl. villamoson mikor, és hogy? És egy csuklós buszon, vagy a villamoson mindenki másszon előre az első ajtóhoz ???
- Ha ez bejönne és sokan használnák, hogy néz már ki, ahogy sorban állnak az emberek, hogy fényképezhessenek - főleg rossz időben, szakadó esőben? Ez időbe telik akkor is, ha valaki ügyes, gyors, de nem mindenki ügyes és gyors...
Aztán a köcsögök majd levakarják, vagy lefújják a kódot, és máris használhatatlan az egész.

Hát én nem tudom, én nem értek hozzá, de a nagyobb baj az, hogy azok sem, akiknek kellene!
SystemError
Legyen metrómegállónként fideszesen túlárazva egy áthaladási pont mondjuk 5 milla (1 milla körül van nagy tételben az ipari reálisan), Ebből azért kell állomásonként mondjuk 10 átlag kijárati lehetőségektől függően. Akkor M2/M3 metrók megállók száma kb. 30 állomás.

Tehát 5m*10*30=1.5 milliárd, legyen 2 milliárd(5x eszköz túlárral eleve)...Tehát ez az eszköz oldal. Akármilyen bonyolultnak tűnik egy ilyen rendszer, igazából a legegyszerűbb hálózati megoldásokkal, egyszerű logikák mentén működik. Tulajdonképp ugyanolyan kütyüből van több, tehát modellben kezelhető.. A hálózat legyen telepítéssel még 2 milliárd . Ok költsünk még el 2 milliárdot kamu szoftver fejlesztésre. Legyen még 2 milliárd mert lefúrtak ugyanolyan kapuból 300-at. Tehát egyet 3 millióért telepítünk :) Ez akkor is nagyon max 8 milliárd és akkor is milliárdokat loptak.. Ennek a duplája ment a semmire...:)

Nem lehet Viktornak felajánlani az adóm 1%-át? Szegény éhezhet, nincs pénze!
www.ldsz.hu/yli-yktt112-hid-alaku-forgovillas-belepteto-kapu-ejtokaros-atereszto-zsilip
jesz
tizenhat milliárdot kidobtak az ablakon...sőt, még mi fogunk pótlólag fizetni valamicskét...

Nincs büntethető magyar résztvevője ennek a gyalázatos pocsékolásnak?
Béla333
@jesz: 06.01
Már hogyne lenne, csak éppen nem keresi senki!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.