Miért alszunk el egyes oktatók óráin, miközben másokén képesek vagyunk másfél órán keresztül feszülten figyelni? Félévközi feladat, TDK, szakdolgozatvédés – csak néhány azok közül a szituációk közül, mikor az egyetemista kerül abba a helyzetbe, hogy közönség előtt kelljen számot adnia a tudásáról. Az előadás apropója tulajdonképpen mindegy is: a jó előadót a felkészültség és a gyakorlat teszi, meg persze az sem árt, ha ismerünk néhány trükköt. Középiskolás korunk óta tudjuk, hogy vannak a jó előadók, akiknek minden szaván csüng a közönség. Ez olykor a kedvenc tanárunk, máskor pedig az az osztálytársunk, aki mindig hozzá tud szólni úgy az órához, hogy azzal feldobja a hangulatot. Spontaneitás, jó humorérzék és megnyerő személyiség jellemzi azokat az előadókat, akiket nagyon szeretünk. Mi van akkor, ha mi is szeretnénk jó előadók lenni, vagy legalább csak túlesni a szakdolgozatvédésen, de amint kilépünk a közönség elé, elönt minket a lámpaláz, és máris nem vagyunk olyan jó fejek,...

Forrás: mediaiuris.hu
Feltöltő: media_iuris
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.