A Momentum szerint a lapok már le vannak osztva.

Forrás: Index
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Akárhogy is vasalgat Toncsi, a kérdőjelek csak szaporodnak

csak szólok: 28-ból eltelt 13, akkor marad 15, ami majd a fele a 35-nek =))

Igen majdnem korrekt a megállapítás, hogy „Sok kérdőjel ágaskodott a hét elején meghirdetett autópálya-koncesszió körül, a Miniszterelnöki Kabinetiroda vezetője, Rogán Antal egy államtitkárral és a koncessziós iroda vezetőjével próbálta kiegyenesíteni őket. ”. Nos a dologban az a tévedés, hogy ebben bármi is javult volna, sőt újabb és újabb kérdőjelekre derült fény.
Ezekről – ha nem is teljes valóságukban – a derék index.hu is említést tett. A két legfontosabb, hogy
a díjakat forintban vagy más valutában kötik, mert nagyon nem mindegy, hogy ki viseli az árfolyamkockázatot
a másik az a már ab ovo érdekes 2000km dolog, lévén a teljes hálózat ennek kb a 2/3, a 35 év alatti tervezett fejlesztésekkel pedig 3000 körül kellenen lenni. Nos ehhez jön, ahogy a portál is felfedezte, hogy az m5 és m6 jelentős része már most is koncesszióban van.
Toncsi szavaiból nagyon úgy néz ki, hogy kínai batátainknak tetszik a dolog. Ami túl azon a megrázó lehetőségen, hogy egy újabb belgrádi vasút vagy egyetem szerű üzlet van készülőben, még kellően pikáns is.
Itt van, pontosabban valamiért nincs, a ferihegyi gyorsvasút kérdése. Mint ismert az elmúlt években a kínaiak legnagyobb állami vasúti beruházója tett többször is ajánlatot egy világszínvonalú a belváros és a repülőtér közötti pár perces utazást kiszolgáló megoldásra. Koncesszióban!!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.