A héten adta ki a MÁV a december 10-től érvényes új, 2023/24-es menetrendjét, és bármilyen zengzetesnek is tűnik ez, valójában az elmúlt évek egyik legkínosabb menetrendváltása történik éppen.

Előre, nem hátra: Lassabban ér Miskolcra a vonat, mint 1963-ban

Kelet-Magyarország legfontosabb vasútvonalain ugyanis lassabbak lesznek a vonatok, mint eddig.

Az azért extrém szintjét jelenti a visszafejlődésnek, amikor a menetrendváltással nem sikerül az addigi időnél sem megmaradni, hanem lassabb lesz a vonal.

A mostani változás egyik legnagyobb vesztese,

a miskolci vonal arra a szintre megy vissza, aminél lassabb utoljára abban a hónapban volt, amikor Orbán Viktor megszületett.

Pedig óriási változásról számolt be a Magyar Vasutas 1963. május 1-jei ünnepi száma. Arról írt: a Budapest–Miskolc vasútvonalon az új menetrend életbe léptétől már az összes vonatot villamosmozdony húzza majd, így 100 km/órás alapsebességgel közlekedve az addigi 2 óra 18 percről 1 óra 57 percre csökken a menetidő.

Most, hatvan évvel később 2 óra 14 percre állunk vissza.

Forrás: HVG

8 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Sámannus
Má még a menetidőt is lopják? Ja nem! Csak nő mint az infláció.
Nessy
Ha esetleg a kínai elvtársak beruházásait érintené, Lőrinc barát dupla áron biztos felújítaná,kínai hitelből!
justhpeter
Siker siker hátán az Orbánra szavazók legnagyobb dicsőségére.
jesz
...mindeközben Kínában turisták hada fényképezi a 605 km/sebességel száguldó vonatot...de a kínaiak már építik azt a vasútvonalat, ahol csőben fog futni a vonat...ugyanis az 1050 km/h-sebességnél már veszályes nyílt vágányon futtatni a szerelvényt...
jáger laszló
Ez kevés!!
Az okára lennék kíváncsi ás a +oldásra hogy ezen változtassunk!!
Erről kellene beszélni és,nem siránkozni!!
csak ennyi
barátilag
J.L.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.