A héten adta ki a MÁV a december 10-től érvényes új, 2023/24-es menetrendjét, és bármilyen zengzetesnek is tűnik ez, valójában az elmúlt évek egyik legkínosabb menetrendváltása történik éppen.
Kelet-Magyarország legfontosabb vasútvonalain ugyanis lassabbak lesznek a vonatok, mint eddig.
Az azért extrém szintjét jelenti a visszafejlődésnek, amikor a menetrendváltással nem sikerül az addigi időnél sem megmaradni, hanem lassabb lesz a vonal.
A mostani változás egyik legnagyobb vesztese,
a miskolci vonal arra a szintre megy vissza, aminél lassabb utoljára abban a hónapban volt, amikor Orbán Viktor megszületett.
Pedig óriási változásról számolt be a Magyar Vasutas 1963. május 1-jei ünnepi száma. Arról írt: a Budapest–Miskolc vasútvonalon az új menetrend életbe léptétől már az összes vonatot villamosmozdony húzza majd, így 100 km/órás alapsebességgel közlekedve az addigi 2 óra 18 percről 1 óra 57 percre csökken a menetidő.
Most, hatvan évvel később 2 óra 14 percre állunk vissza.
8 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Az okára lennék kíváncsi ás a +oldásra hogy ezen változtassunk!!
Erről kellene beszélni és,nem siránkozni!!
csak ennyi
barátilag
J.L.
Új hozzászólás