32 milliárd forintba került a felújítás, az átadás után két nappal máris elromlott egy a biztosító-berendezés.

13 kilométeres sebességgel vánszorgó vonatot videóztak a Mészáros Lőrinc cége által frissen felújított vágányon – Videó

Kép: Gulyáságyú Média – A magyar polgár lapja / Youtube

Két nappal azután, hogy a felújítás után a MÁV bejelentette, hogy emelt sebességgel, óránként 140 kilométerrel közlekednek a vonatok Biatorbágy és Szárliget között, egy szakaszon ennek kevesebb mint a tizedét, csupán óránkénti 13 kilométeres sebességet tapasztalt a Gulyáságyú Média egyik olvasója.

Azt írják, a felújítást szeptember közepétől december 9-ig Mészáros Lőrinc vasúti pályaépítő vállalkozása, a V-Híd Zrt. végezte, hozzávetőlegesen 32 milliárd forintból.

Pontosabbá, megbízhatóbbá válik a vasúti közlekedés a győri fővonalon

– írta az átadás napján, január 10-én közösségi oldalán a MÁV. A Gulyáságyú Média olvasója szerint az Oroszlányból pénteken 8:45-kor induló S12-es személyvonat, mely nagyrészt a felújított szakaszon közlekedik, húsz perces késéssel érkezett meg budapesti célállomására. Ezen az úton készült a fenti videó is, melyen jól látható, hogy saját kilométerórája szerint 13-al megy a vonat.

Megkereste a MÁV Zrt.-t is a portál, ahonnan azt a választ kapták, hogy szerintük a sebességemelés megvalósult: a Budapest–Győr–Hegyeshalom vonal felújított szakaszán – 300 méter kivételével – már korlátozás nélkül közlekednek a vonatok. A kommunikációs igazgatóság válasza szerint ezen a 300 méteren a vonatok óránként 40 kilométeres sebességgel mennek. Pénteken az érintett, frissen felújított szakaszon a vonatok menetideje a biztosító-berendezés átmeneti hibája miatt nőtt.

43 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Sakk Matt
A Lázár vezette minisztérium sajtófőnöke későbbre ígért nyilatkozatot, melyben elmagyarázzák, miért Karácsony Gergely a felelős.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Nyírfa
@Sakk Matt: Nem ismerem, de én is előbányászom.

Kicsi ízelítő Makiból: Rengeteg nagy Afrikában Maki Muki sír magában. Jaj, nem érti, jaj, csak bántja, hol marad sok jó barátja. Tegnap történt az eset, egy tócsába beesett. Sáros lett a keze, lába, mint ilyenkor általába'. Nem is olyan nagy eset, ámde Muki másodízben fürdeni nem akart vízben, sem sokat, sem keveset. Most a Nílus-parton ül, szomorúan, egyedül, mert mindenki jó előre dombra, fára fut előle... És folytatódik a történet még sok-sok versszakon át egészen a boldog végkifejletig.
:))
Nyírfa
@Sakk Matt: Meg is van Fáni. Úgyis megyek majd vásárolni, még megtoldom Hauff-mesékkel, és beszerzéseimet ráhagyományozom majdan megszülető unokáimra. :)
jáger laszló
Hiba nem a vonatokban,hanem a biztosító berendezésben van!!Ennyit erről
barátilag J.L.
koszpeko
@KisTehen: @Shikari: Csak nem két szarházi hányt ide valami mocskot?!
Yoda69
Nezzuk pozitivan: nem siklott ki a vonat.
balos
@Yoda69: Hát azt még nem próbálta a lölö,de ismerve a kvalitásait(még a számolás is nehezen megy neki) majd fel vesz arra is támogatást!89 óta ebben az "istállóban" több szart termeltek,mint az ezer év alatt!Persze ehhez kellett a rendszarváltók nemzeth tudatós tehetségtelensége minden szinten!Egyetlen tevékenységük volt sikeres?Az ország kirablása és átjátszása a külföldi hordáknak!Aki pedig ezt az utat nem preferálta az vagy emigrált vagy hazaárulóként itthon tolja a "nemzethy szaros talicskát"!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.