A kis webáruházaknak a nagy piacterekbe kapcsolódva, illetve szűk piaci szegmensekben van létezési terük. Csak a marketingjükre koncentrálva tudnak versenyben maradni.

A webkereskedelemben zajlott le a legrohamosabb technológiai fejlődés az elmúlt évben. Nagy volt a verseny a logisztika gyorsaságában, rugalmasságában és az ügyfélélmény fokozásában. A mesterséges intelligencia használata is az e-kereskedelemben és logisztikában terjedt el leghamarabb. A PP Konferenciaközpont és a BKIK,Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?” című hibrid konferenciájának előadói elmondják, hová tart a webkereskedelem 2024-ben.

2024 nagy kérdései:

Jó vagy rossz év vár a webkereskedőkre? Mire kell felkészülniük a hazai online kereskedelem piacát dominánsan uraló külföldi nagy webáruházak piactaroló magatartása miatt?

Hová tart a webkereskedelem 2024-ben? Milyen módszerekkel lehet a hazai és külföldről vásárlók közül minél többet megnyerniük az e-kereskedőknek?

A logisztikát érdemes-e egyedül, vagy inkább az erre szakosodottakkal végeztetni? Hová fejlődik a webkereskedelem logisztikája?

Hogyan szerezzünk új vásárlókat? Milyen új módszerek vannak a nagyobb ügyfélélmény kiváltására?

Veszélyben vannak a hazai e-kereskedők. A nyitott határok előnyeit ugyanis nem használták ki. A külföldiek viszont annál inkább. Legutóbb az agresszív hirdetési politikát és árversenyt folytató hatalmas kínai webáruház, a TEMU keltett pánikot a hazai piaci szereplők körében. 83 %-ának jelentős forgalomvesztést okozott. Mi lehet a hazai webáruházak ellenszere?

A másik jelentős piacvesztést a gyártók, szolgáltatók szokásának megváltozása miatt szenvedte meg az e-kereskedelem. Kihagyva a kereskedelmi szereplőket, a végfelhasználóknak közvetlenül értékesítenek. Ezzel az új piaci igénnyel csak a logisztikai cégek nyertek.

A kis webáruházaknak a nagy piacterekbe kapcsolódva, illetve szűk piaci szegmensekben van létezési terük. Csak a marketingjükre koncentrálva tudnak versenyben maradni.

A „Webáruházi trendek – 2024?” című hibrid konferenciára várjuk azokat a webáruházakat (B2B és B2C) üzemeltető kkv-döntéshozókat, logisztikai folyamatokban tevékenységet végző cégeket, webshop-marketinges munkatársakat és cégvezetőket, akik most gondolkodnak webáruház nyitásán.

Lehet jönni személyesen a helyszínre, másnaptól 10 napig videón lehet nézni az eseményt!

Earlybird utolsó napja: március 13.

Részletes program és regisztráció:

https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/webaruhazi-trendek-2024/

https://www.facebook.com/PPKonferenciakozpont/posts/pfbid0ZAJ2CwaGk2r568T64uvC424FiwmvS1TaojckUzh7LegtYRqmbJhApp1uDcCJWsBUl

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7167918893653475331

Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?Veszélyben vannak a hazai e-kereskedők /Illusztráció

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.