Az InfoRádió által megkérdezett politikai kommunikációs szakértő szerint egyre hatékonyabban használják a pártok az internetes kampányeszközöket, ezekkel azonban még nem tudnak annyi embert megszólítani, mint a hagyományos hirdetési formákkal. Fűrész Gábor szerint a politikusok a közösségi oldalakon - tőlük szokatlan módon - közvetlen hangnemben beszélnek, arra azonban figyelniük kell, hogy az ott mondottak ugyanúgy számon kérhetők rajtuk, mint egy-egy hivatalos nyilatkozatuk.

Forrás: InfoRádió
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

erzsi0055
Sokkal könnyebb megfogni az ifjúságot, mint hagyományosan. Az Én korosztályom meg vagy fejlődni akar, vagy marad a régi reklámoknál. - de a jövő technikai fejlődésében részt kell venni, mert elmaradunk......

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.