A nagy francia divatházak – Franciaországban a divat a gazdaság fontos része, ezért az ország társadalmi életében és kultúrájában is fontos téma a franciaországi divat. A XV. században vált kiemelkedővé a divat Franciaországban. Jean-Baptiste Colbert, a királyi pénzügyminiszter azt mondta: „A divat Franciaország számára az, ami Peru aranybányái Spanyolországnak…” A divat gazdag iparággá robbant, export és helyi fogyasztás egyaránt működtette. Az 1860-as évektől kezdődően a modern haute couture specializációja, az 1960-as években a pret-a-porter kifejezés bevezetésével elégítették ki a popkultúra és a tömegtájékoztatás igényeit. Párizs a divatipar központja. A globális divattőkeként is szokták nevezni. A francia luxus divat márkák eleganciát jelentnek. Az előkelő francia márkák termékei fényűző tervekkel rendelkeznek, kiváló alapanyagokból készülnek. Áraik magasak, hiszen a termékek előállítása, gyártása nagy erőfeszítést igényel. A divatházak hosszú múltra tekintenek vissza...

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.