Stevie optimista előfizetőként azon már meg sem lepődik, hogy egy tízezer lelkes településen nem tud telefonálni a XXI. században, az ügyfélszolgálatosok különböző álláspontú válaszait azonban már nem tudja összerakni. De legalább megtudtuk, hogy legalább négy különböző ember dolgozik a Telenor Műszaki Információ és Támogató Csoportjánál. Vagy csak egy, de ő nagyon unatkozik. 2004-ben költöztünk Halásztelekre, a Budapest közvetlen szomszédságában található, 10 ezeres lakosságú elővárosba. Csaknem hét évig problémamentesen tudtunk telefonálni otthonunkból, ami egyébként ennek a kedves kisvárosnak a fő utcáján, annak is a kellős közepén található. Pár hónapja azonban problémák léptek fel, a hívások sorra megszakadtak, vagy éppen el sem kezdődtek. Előfordul az ilyen – azért van az ügyfélszolgálat, hogy a műszaki hibát az ember bejelentse.[...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.