A Medián és a GFK Hungária, mint Magyarország két legnagyobb közvélménykutató cége összeállt, hogy kicsit felpörgesse az internetes oldalak mérést. Így például egyre jobban specializálják, melyik oldal látogatói mit vesznek, tehát méréseket fognak végezni abban a tárgyban is, hogy például a juj.hu nézői vásárolnak-e elemes hátmasszírozó gépet, vagy inkább Porschét shoppingolnak szabadidejükben. Ne kérdezzék, hogy megy ez, nem tudjuk. Viszont a dologról Hajós András írt dalt s elő is adta. 2008. október 13.
Mérni kell - egy sohasem látott Hajós-klippel!
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. May 3., 21:11
Hosszú Katinka milliomos "kisnyugdíjas" lett
Itthon
- 2024. May 3., 22:50
Udvardy György veszprémi érsek túlkapásairól vallott az elzavart pap
Itthon
- 2024. May 3., 20:42
Kifizetődött az influenszertüntetés – Egy helyett tizenegy állami gondozottat tudnak támogatni
További ajánlatok
Itthon
- 2024. May 3., 06:24
Feje tetejére állt az időjárás – Ismét elő kell venni az esernyőt
Nagyvilág
- 2024. May 2., 23:02
Fia megölésével vádolják az apát – Még a férfi védőügyvédjét is elborzasztja az eset
Szórakozás
- 2024. May 2., 15:31
Olyat szólt a két PamKutya Dancsó Péternek, hogy a fal adta a másikat
Új hozzászólás