A L’Oreal elismerte, hogy retusálta Rachel Weisz fotóját új reklámkampányában. A hirdetést betiltotta a brit reklámszövetség, mert eltúlozza a termék hatását, ráadásul aláássa a nők önbizalmát.

Forrás: BorsOnline
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

11 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Dulcinea
Mondom én, hogy semmire valók ezek a malterok!
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Dulcinea
@sokanvagyunk: Kenceficét, de, hogy "hitelesebbé" tegyék a hatást retusálták is!
sokanvagyunk
@Dulcinea: Vajon miért nem a tényleg ráncos arcon mutatják be a hatását?
Dulcinea
@sokanvagyunk: Johannes úr, a választ ön is tudja! Egy ráncos arcon teljesen hatástalan lenne a híres kence! Ja és senki nem vásárolná!
viharsarkimary
És így teszi tönkre a média a tiniket ,lesznek testképzavarosak,anorexiások,stb.
Január
@viharsarkimary: Így igaz, mert az ilyen képekkel csak illúziót adnak el, valós eredmény nélkül.
...és egy ma születettnek minden "vicc" új.
Levendula
Inkább ezt tiltanák be, mert mindenki máshogy értelmezi:

KÚL VAGY MARI CSUDA A PIRSZINGED...

CSITUJJ MÁ MEGHAJJA AZ EGÉSZ FALU...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.