Az online eseménynek 350. 000 nézője volt. A Heineken legutóbbi Facebookra fejlesztett alkalmazásával világszerte több mint félmillióan szerenádoztak kedvesüknek a Valentin-nap alkalmából. Az applikáció Magyarországon is sikeres, néhány hét alatt már közel 5000 randevút szerveztek ilyen személyre szabott vicces videókkal, és számos híresség – például Dukai Regina és Majka is előszeretettel használja. A húsz nyelven elérhető applikáció lényege, hogy bárki kreatív és egyedi módon hívhassa találkára szíve választottját, hiszen a program 640 féle meghívást tesz lehetővé.

Forrás: facebookhirek.hu
Feltöltő: facebookhirek.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.