Naiv ügyfél teljesen tanácstalan, minthogy a UPS futárjai eddig egyszer sem találták meg a címét: Szeretném leirni az UPS futárszolgálattal kapcsolatos történetemet, aminek még mindig nincs vége és gyakorlatilag kezdem teljesen tehetetlennek érezni magam. Az ebayon vettem alkatrészt a kocsimhoz, a német partner rosszat küldött. Akkor is az UPS "hozta" volna házhoz, öt nap után kaptam tőlük egy levelet, hogy a futár nem találta a cimet és a levél kézhezvételekor még másfél napom volt elmenni Vecsésre a saját kifizetett csomagomért, hogy ne küldjék vissza. Visszaküldtem a német partnernek a gátlókat, mert rosszakat küldött és megbeszéltem vele, hogy küldjem vissza az egész csomagot és küldi a jókat, valamint kifizeti a postaköltségemet. Ez valóban meg is történt, kifizette a postaköltségemet. Ennek már másfél hete. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.