Egy, a repülőteret lángolva keresztülszántó gép pontosan az a szituáció, amibe soha senki nem szeretne kerülni, mindemellett olykor bekövetkezik. Ez pedig bármelyik géppel megtörténhet, persze nem ugyanakkora valószínűséggel: egy orosz belföldi járat jóval kevesebb eséllyel juttat el egy darabban a célállomásra, mint mondjuk egy Airbus A380. Utóbbihoz állnak jóval közelebb a magánrepülők, a milliárdos ár és a tehetős utasok azonban önmagukban nem garantálják a teljes biztonságot. A Gulfstream G650 tavaly április 2-án zuhant le az új-mexikói Roswell repterén. Fontos üzletemberek helyett a Gulfstream négy alkalmazottja tartózkodott a fedélzeten, hiszen a csúcsmodell akkor még tesztelési fázisban volt. A baleset napján a fel-, és leszállást gyakorolták, a végzetes esetnél pedig a motorhibás landolást szimulálták. A bajt az okozta, hogy a pilóták a földközelben hirtelen felhajtóerő-csökkenést, avagy zuhanást éreztek, melynek következtében a gép jobb szárnya súrolta a kifutót, innentől pedig már nem volt visszaút. A tesztpilóták és a fedélzeten tartózkodó mérnökök mindannyian életüket vesztették, a gépből pedig ennyi maradt: [...] Bővebben!

Forrás: Burzsuj
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.