Magyarországon naponta 10 ezer alkalommal keresünk rá a táska szóra az interneten, kétszer annyiszor, mint ékszerre és másfélszer annyiszor, mint parfümre - derült ki a Táskaszalon.hu női táska webáruházat üzemeltető Prémium Webáruházak Kft. kutatásából. A táskákat a női divatcikkek között online csak a cipő és a ruházat előzi meg népszerűségben. Előbbire több mint 20 ezerszer, utóbbira több mint 25 ezerszer keresünk naponta.

Forrás: nokorszak.hu
Feltöltő: Angelika
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.