Egy banda robbanáspontján, azt az időpontot értjük, amelytől kezdve már akkora a passzív marketingje, hogy nem kell magát ajánlania, mert a rajongótábor, valamint a régebbi fellépő helyek tulajdonosai megteszik azt. Ez előtt az időpont előtt van az úgynevezett "gyújtópont". Ez alatt azt értjük, hogy már elkezdődik a passzív marketing, a nézőközönség állandó tagjai között már nem csak a barátok vannak, hívják őket ismeretlen helyekre, de még mindig az ön-PR adja az előrejutás alapját. Ebben a stádiumban van a Fatal Error zenekar is, mai alanyunk.

Forrás: MyMusic
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.