Érthetetlen, hogy mit szórakozik ezzel egy Samsung méretű vállalat, de továbbra sem hajlandók hozzáérni a szervizükben a nem hivatalosan Magyarországon forgalomba hozott mosógépet. Kedves Samsung! 2011. decemberében vásároltam Önöktől egy WF1602WUV típusú mosógépet (kiválasztani nem tudtam a típust, nincs a listában). A gép íme kicsit több, mint 1 éves korára csapágyas lett és emiatt a javítását kértem. Eleinte mindenki készséges volt, mindaddig, amíg kiderült, hogy ezt a gépet nem a Samsung Magyarország hozta forgalomba a sorozatszám alapján. Kérem én naiv ügyfél, ezt honnan tudjam, nem rendelkezem sorozatszám-adatbázissal. Az nyilván nekem is feltűnt, hogy a garanciajegy nem magyar nyelvű, hanem lengyel, de a kolléga azt mondta a telefonba, hogy amíg Samsung logó van rajta nincs semmi probléma. Hát lett, azóta sincs mosógépem, az Önök márkaszervize hozzáteszem ingyen, de potyára furikázik. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.