Balázsnak másodszor is be kellett ballagnia a papírjaival a Vodafone-hoz, miután állandó és levelezési lakcímét felcserélték, és emiatt jegelték megrendelt előfizetését. Az ügyfélszolgálat természetesen nem tudott telefonon segíteni, csak személyesen hiszik el, hogy az egyszer már ellenőrzött adatokat tényleg ők rontották el: Tisztelt Balázs! Rendelésével kapcsolatban adategyeztetés szükséges. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a 1270-es ügyfélszolgálati számon 2 napon belül, hogy a rendelés feldolgozását megkezdhessük. Visszajelzés hiányában kérését nem tudjuk teljesíteni és törlésre kerül. Megértését köszönjük! Üdvözlettel:Vodafone[...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.