Naiv ügyfélnek azt állították a Duna Plázában, hogy már sehol nincs olyan készülék, amit kinézett, ezért befizetett egy másikra. A valóságban azonban csak az üzletekben nem volt, online elérhető azóta is. Aki nem tömegtelefont szeretne, az kénytelen látatlanban megrendelni a neten, mert kipróbálni sem lehet. Ez egyébként a többi szolgáltatónál is nagyjából így működik: Május végén Vásároltam új előfizetést a Vodafone-nál. Mindezt tettem a Duna Plázában, az egyik Vodafone hivatalos képviseletnél. Legalább is én ezt hittem. Az interneten kinéztem, hogy milyen előfizetés és készülék típust szeretnék (az interneten úgy láttam, hogy van még készleten a kinézett típus). Tehát határozott szándékkal és igénnyel mentem be a Duna Plázába, mert bár online módon is lehet előfizetést venni, azt gondoltam személyesen egyszerűbb lesz és a kapott tájékoztatás is átfogóbb lehet majd. Ez szinte így is történt. Az ügyintéző nagyon lelkes és készséges volt. Sajnos az általam kinézett készülék típusból – tájékoztatása szerint – SEHOL nem volt már a Vodafone-nál. Ezt hosszas keresgélés, telefonálgatás után mondta nekem. De nagyon kedvesen 8-10 egyéb készüléket hozott és mutatott meg nekem, amiből választhatok az előfizetéshez. Mivel az én általam választott készülék nem volt, így egy másik típust választottam és lettem boldog Új Vodafone Előfizető. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.